19 Mayıs 2008

19 MAYIS KUTLAMASI VE HOBİDÜNYAM YEMEK ETKİNLİĞİ #2 POĞAÇA

Bugün 19 Mayıs ATATÜRK'ü anma Gençlik ve Spor bayramı. Ne mutlu bize ki böylesine şanlı bir milletin evlatlarıyız. Ne mutlu bize ki bütün dünyanın ayakta saygı durduğu Ulu önderimizin izindeyiz. Tüm ulusumun bayramını kutluyorum ....
Ey büyük Ata'm, Türk gençliği olarak hürriyetin, bağımsızlığın, egemenliğin, cumhuriyetin ve İnkılâplarının yılmaz bekçileriyiz. Her zaman, her yerde, her durumda, Atatürk ilkelerinden ayrılmayacağımıza, çağdaş uygarlığa geçmek için; bütün zorlukları yeneceğimize namus ve şeref sözü verir, kendimizi Büyük Türk Milletine adarız. Türk Gençliği ...

Bayram mesajımı yazdıktan sonra şimdi mutfağa girme zamanı... Bu poğaça kıtır kıtır çok güzel bir tariftir. Yapımıda oldukça basittir .Denemenizi tavsiye ederim..
Bu poğaçamla sevgili arkadaşım papatya68 ince daveti üzerine HOBİDÜNYAM YEMEK ETKİNLİĞİ #2 POĞAÇA etkinliğine katılıyorum.. Arkadaşıma daveti için teşekkür ediyor ve bol katılımlı bir etkinlik olmasını diliyorum..


PATATESLİ POĞAÇA

Malzemeler: 1 su bardağı zeytinyağı , 2 yumurta ( 1 sarı üzerine) , 1 çay bardağı yoğurt , 1 kabartma tozu, Alabildiği kadar Un

İç Malzemesi : 6 haşlanmış patates , 1 şeker kaşığı nane Nane, 2 çay kaşığı kimyon , tuz , karabiber ,

Üzerine : çörekotu

Tüm malzemeler katılarak kulak memesi yumuşaklığında bir hamur elde edilir. Hamurdan yumurta büyüklüğünde parçalar alınarak elde açılır. İçine haşlanmış patates , nane, kimyon, karabiber ve tuzla hazırlanan içten konarak kapatılır. Kapanan kısım alta gelecek şekilde tepsiye dizilir. Üzerine yumurta sarısı sürülüp çörekotu serpilerek önceden ısıtılmış 180 c fırında üzeri kızarana dek pişirilir. Afiyet olsun...

9 yorum:

Unknown dedi ki...

selam hülya cığım ellerine sağlık katılmana çok sevindim her zaman beklerim poğaçaların şimdi yayınlandı görebilirsin sevgiyle sağlıkla kal

antepası dedi ki...

Canımseni takip ettiklerime ekledim.Poğaçalarda enfes.Bir tane aldım.

HÜLYA dedi ki...

TEŞEKKÜRLER PAPATYAM...BENDE İNCE DAVETİNE ÇOK SEVİNDİM. ELİMDEN GELDİĞİNCE KATILMAYA ÇALIŞICAM CANIM... SEVGİLER TEKRAR TEŞEKKÜRLER

HÜLYA dedi ki...

sevgili antep aşı teşekkürler ziyaretine.. bende seni listeme ekliyorum canım. her zaman görüşmek üzere sevgiyle kal...

afiyet şeker olsun tatlım..

Adsız dedi ki...

http://hobidunyam.womanforum.net
edaca30

ellerıne saglık arkadasım hersey cok nefıs :)

HÜLYA dedi ki...

teşekkürler edacım... hoşgeldin her zaman beklerim sevgiler

bedaliza dedi ki...

GÜNAYDIN HÜLYACIM.HAYIRLI GÜNLER DİLİYORUM.GÜZEL HASSAS DUYARLI YORUMUN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.YAZAMADIM BİR SÜREDİR RAHATSIZLIKLARIM YÜZÜNDEN ÖZÜR DİLERİM CANIM.PASTAMI ALDIM KURSUMA GİDİYORUM)))SEVGİLER CANIM

HÜLYA dedi ki...

ne demek ablacım aşkolsun ne kusuru.. lütfen böyle söyleme...

güzel günler diliyorum sana kötü insanlara aldırmadan doğru bildiğimiz yolda yürüyelim hep beraber...

afiyet şeker olsun ablam ç kursta kolaylıklar diliyorum sana. alah yardımcın olsun çook öptüm sevgilerimle

naz dedi ki...

Merhaba
Tarifim hazır alabilirsiniz.Başarılar...