22 Mayıs 2009

KERMES VE ANNELER GÜNÜNDEN KARELER

  • Geçen hafta size bahsettiğim Ana okulumuzun okul aile birliği olarak gerçekleştirdiğimiz kermesimizden ve Kızımın ve arkadaşlarının hazırladıkları anneler günü gösterilerinden kareler sunacağım sizlere...
  • Önce kermesimizden görüntüler var. Resimleri çektiğimde henüz kermes başlamamıştı ve tüm çeşitler gelmemişti.Çeşit oldukça boldu ve hepsi birbirinden güzeldi. Dumanı üstünde gözlemeler sıcacık çaylarla yudumlanınca tadına doyulmuyor..
  • Yukarında benim yaptığım su böreği ve elmalı rulo kurabiye var. (Kendime torpil geçtim galiba :)) önce benimkileri yayıladım heehehe ) Tarifler börek ve kurabiye kısmında mevcuttur. Elmalı ruloyu denemeyenlere kesinlikle öneririm.
  • Kakaolu bol fınfıklı içi meyveli yaş pastamız

  • Zeytinyağlılar , börekler , kurabiyeler , kekler , dolmalar , gözlemeler


    Baklavaları unutmamak lazım ben yemedim ama çok güzelmişler. Herkesin ellerine sağlık

  • Sırada anneler günü gösterilerimiz var... Hazalcım açılış konuşmasını yaparken ve anneler günü çin hazırladığı şiirini okurken ..

  • Açılışın ardından 23 nisanda ynadıkları kafkas oyununu tekrar oynadılar... Pek şirindiler ..
  • Ardından bol kırıtmalı :) mini bir defile sundular bize. Değme mankenlere taş çıkarırlardı :)

  • Defilenin ardından "Yağmur hanım " şarkısı eşliğinde başka bir gösteri sundular bizlere
  • Oynarken öylesine adapteydiler ki oyuna tüm hareketleri kontrollü ve bilinçliydi.
  • Alttaki resmi çok sevdim öylesine güzel gülmüşki kuzum annesi kurban olsun. Gülen yüzün hiç solmasın meleğim.
  • Ponpon kızlar ay pardon ponpon kızlar ve erkekler sahnede ismail yk'nın şarkılarıyla çoştular adeta...
  • Günümüz annelere hazırlanan eğlence ve yemek faslı ile sona erdi. Bu sene pek bi hüzünlendim kızım bu yıl mezun olup seneye 1.sınıfa başlayacak defterden yeni bir sayfa daha açacağız büyüyecekler sanırım. Yeni yeni güzellikleri olacak bizlerde onların her anında yanında olacağız. Allahım hayırlı yazılar yazsın hepimize...
  • Eeee benim minik faremsiz olurmu olmaaaaaz valla olmaz billa olmaz . Okulun altını üstüne getirdi. Kaydıraklar salıncaklar oyuncaklar her yer karıştı anlayacağınız.
  • Ablasının gösterisi esnasında da onca gürültüye rağmen birden uyuyuverdi teyzesinin kucağında.
  • Anneler günü için hazırladığım kıymalı -patatesli kol böreği tarifi çok yakında gelecek...
Benden şimdilik bu kadar canlar sırada fındıklı'daki bahar şenliği resimleri var ... Bekleyin olurmu.. Hepinize kocamaaaan sevgiler


18 yorum:

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

canım ne büyük mutluluktur o evlatlarının etkinliklerini görmek.bende oğlumun ana sınıfındaki anneler günü için okuduğu şiirinde oturup hüngür hüngür ağlamıştım.RABBİM herkesin evladına sağlık versin.bu güzellikleri herkese yaşatsın.
mamalarda nefis yok yok canım.yapan herkesin ellerine emeğine sağlık canım.
hayırlı cumalar ve güzel bir haftasonu geçirmen dileğiyle sevgilerimi bırakıyorum

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

Herşey çok güzel elmalı rulolar harika. Yukarda çocuklarınla olan resmin ne kadar şeker ,allah iyi günlerini göstersin, hep mutlu olun inşallah.

Unknown dedi ki...

selam canım kızlar çok güzeller maşaallah rabbim kaderlerini güzel etsin herkesin ellerine sağlık senin de bacım nefis yiyecekler hazırlamışsınız bayıldım sevgilerimi bıraktım sana

Limonlu Kek dedi ki...

Hülyacığım benim en çok rulo kurabiyede gözüm kaldı, harika görünüyor. Kermesin başarılı geçmesine sevindim. Sevgiler...

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

herşey hariak olmuş...aama senin su böreğine hayır demem... ellerine sağlık canım... güzel bir hafta diliyorum....

TATESAL dedi ki...

Canım benim;rabbim bağışlasın kızlarını....Pek tatlılar...mamalarda çok güzel...
Nasıl duygulanmışsındır Hülyacım değilmi gösteri esnasında belkide yaşları akıtmışsındır...Ben hep öyle olurdum,burnumun direği sızlardı kendimi zor tutardım.Şimdi koca kızlar oldular benimkiler.Ama oğlan var sırada ona da hiç kıyamam sanki...Tarifi bekliyoruz...

özgülün tarifleri dedi ki...

Hulyacigim ne buyuk mutluluk degilmi evladinin basarilarini gormek:)Allah bagislasin cok sekerler masalahhh.

Her sey cok guzel olmus boregin gel beni ye diyor ellerine saglik canim benim cok opuyor sevgilerim, gonderiyorum.

serpilobakizi dedi ki...

canım nekadar güzel olmuş etkinliğiniz yaptıklarında harika
ellerine sağlık minik fareyi ve seni öpüyorum sevgiler canım

Esra dedi ki...

Hepsi çok güzel gözüküyor.ellerine sağlık

Esra dedi ki...

Hepsi çok güzel gözüküyor.ellerine sağlık

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

çok emek var çok :))
ayrıca hediyeni en güzel günlerinde kullan canımcığım..
sevgiler .

Adsız dedi ki...

Hülyacım canım kardeşim, siteyi ne kadar ihmal ettiğini bloğuna gelince anlayıp derin bir iç geçiriyorum, dişlerimi gıcırdatıyorum ve kıskançlıktan çatlıyorummmmmmmm.

Şaka bir yana, seni çok özledim. Kuzularımın maşallahı var, ne güzel kutlamışsınız bu güzel ve anlamlı günü. En güzel hediyeyi almışsın zaten. Arkadaşın Melek'in gönderdiği tepsi de muhteşem. Elleri dert görmesin.

Senin yaptıkların da muhteşem görünüyor. Eeee, hep derim, Karadeniz'in kadınları allah nazardan saklasın pek becerikli, adamlar ne şanslı valla. Maşallah diyelim tekrar.

Ellerin dert görmesin, yüzünüz hep gülsün inşallah.

Öpüyorum.

Muku

kizhatce dedi ki...

ooofff offf bu kadar güzel şeyler yapılırmı hemşehrum yaaaa,gece gece aklıma takıldı börekle elmalı:)devamını bekliyorum,seni ve kızları öpüyorum..

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

ne güzel dolu dolu güzel günler geçmiş...
büyük kurabiyen büyümüş gerçek bir hanımefendi olmuş,Allah hep böyle güldürsün onu ...
küçük kurabiyeni ise yemek istiyorum bu nasıl tatlılıktır yav...
elmalıyı kesinlikle deniycem...
herşey çok güzel görünüyor....

keskinli dedi ki...

sayet hepsi gelmediyse gelenelrden sonraki masanin halinide pek bir merak ettim bu halde yok yok yani
yapanlarin ellerine saglik

cimcimeyede masallah diyelimde nazar degmesin simdiki cocuklar usat bacim usata :))
okul hayati da insallaha basarili ve hayirli olur

findikli resimlerinide bekliyorum hülyam öptüm sevgiler güzel bir hafta sonu dilerim

Pembe Tatlar dedi ki...

Ayy ayyy:))
Canım ellerine sağlık...
Özellikle elmalı pasta harika tarifini aldım mutlaka deneyeceğim sevgilerle....

saniyesultan dedi ki...

resimlerin hepsi süper,herşey çok güzel ,yüreğinize sağlık...

atesböcegi dedi ki...

canim beniiiim, büyük bir zevkle tek tek resimlere baktim. O gülücükler güzel kizimizin yüzünden hic eksik olmasin. Annesine daha nice nice gururlar yasatsin. O minik fareyi yerim ben yerim ham yaparim. Yakinda oda annesine böyle güzel günler anilar yasatacak. ALLAh ikisinide nazarlardan saklasin Hülyam. Bahtlari güzel olsun. Ay nazar deyecek. Böyle resimleri yayinlasa insan bir türlü yayinlamasa iki türlü. Masallah masallah.
Ay o nefis yemekler ne öyle. offffff... seninde yapanlarinda ellerine saglik. hersey harika görünüyor. ellerin dert görmesin canim benim. kocaman öpüyorum hülyam