14 Nisan 2009

PİZZA ÇÖREKLER

  • Pazar gününden kalma tariflerimle devam ediyorum .. Çocukların çok sevdiği pizza tadında bir tarif var sırada. Pizza çörekler tıpkı pizza gibi ama biraz daha süslü ve kokoş görünümdeler...

  • Ben kaşar rendelemedim ama istenirse pişince servise çıkarmadan önce kaşar rendesi serpilip sıcak fırında 5 dakika bekletilebilirler.

  • Denemek isteyenlere şimdiden kolay gelsin diyorum.. Afiyet şeker olsun.

  • Bu tarifimi de P.D.Ç.S.E. 40'a ev sahibeliği yapan sevgili Missgibi arkadaşıma gönderiyor ve kolaylıklar diliyorum

MİNİ PİZZA ÇÖREKLER

Malzemeler

1 su bardağı ılık su
½ su bardağı süt
½ su bardağı sıvıyağ
1 paket yaş maya 42 gr
1 paket margarin ( yumuşamış)
2 yumurta ( sarılar üzerine)
1 tatlı kaşığı tuz
1 yemek kaşığı şeker
7-8 su bardağı un

İçi için;
Sosis , Sucuk , Domates,
Yeşil biber , zeytin, kaşar


  • Mayamızı 1 su bardağı ılık suda köpürtene kadar eritelim.

  • Unumuzun ortasını havuz gibi açıp içine şekeri ve tuzu katıp karıştıralım . Ardından erittiğimiz mayayı ,yumurtamızı , sütümüzü ve yağlarımızı ilave edip yoğurmaya başlayalım.
  • Yumuşacık (kulak memesinden daha yumuşak) bir hamur elde edene kadar hamurumuzu yoğuralım. Sert olursa süt , çok cıvık olursa un ilave edip hamurumuzun kıvamını ayarlayalım.

  • Yoğurduğumuz hamurumuzu üzerini kapatıp mayalanması için 1 saat sıcak yerde bekletelim.

  • Mayası gelen hamurumuzdan yumurta büyüklüğünde parçalar kopartarak elimizde açalım. sevgili Buradaki gibi dört çizik atıp içine küp küp doğradığımız sucuk , salam , domates, biber, zeytin vs… koyup gül şeklinde sarıyoruz.

  • Yumurta sarılarına birazcık sıvıyağ ekleyip çöreklerimizin üzerine sürüyoruz. Önceden ısıtılmış 180 derece fırında pişirip ılıkken servis ediyoruz.

  • Fırından çıkan pizzalarımızın üzerine başka bir tepsi kapatıp çöreklerimizin kurumalarını ve sertleşmelerini önleyelim.

  • Pizza sevenler için çok güzel bir alternatif hem sunumu şık hem de oldukça leziz ve besleyici.. Çocuklarınızın beslenme çantaları için güzel bir alternatif oluşturacaktır.
  • Bu hamurdan 20 adet normal ebatta gül şeklinde pizza çıkıyor.


31 yorum:

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Ellerine sağlık Hülyacım pizzayı kim sevmez sunum un harika çok nefis görünüyorlar canım SEVGİLER

neslihan erzincan özgür dedi ki...

harika görünüyorlar Hülyacığım,ellerine sağlık.sevgilerimle...

alkım akkurt akyalçın dedi ki...

canımsın sen tarif için teşekkürler harika bunlar

alkım akkurt akyalçın dedi ki...

canımsın sen tarif için teşekkürler harika bunlar

sarımutfak-hande dedi ki...

NEFSİ GÖRÜNÜYORLAR ELLERİNE SAĞLIK CNM OLSADA YESEM BUNLARI :):)

harosa dedi ki...

tarif için teşekkürler canım enfes görünüyor

Unknown dedi ki...

Hülyacım ellerine sağlık harika tabağı aldım izninle kocaman sevgiler...

kizhatce dedi ki...

hemşom yaaaa ne diyeyim harikaaaaaa:)karnım tok olduğu halde hepsini yiyebilirim pofuduk pofuduk:)eline sağlık,kocamaaan öpüyorum.....

MELTEM dedi ki...

ÇOK HARİKA GÖRÜNÜYORLAR ELLERİNİZE SAĞLIK.SEVGİLERİMLE...

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık nefis görünüyor sevgiler..sihirlimutfak

Doyumluk.... dedi ki...

Yerim ben onları:))eline sağlık.

üç böcek bir çiçek dedi ki...

cnmm ellerine sağlık harika görünüyorlar olsada yesem amasize afiyet olsun sevgiler gülüm

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

hülyacım çok güzel ellerine sağlık:)

made in funda dedi ki...

hülyacığım eline sağlık.çok severim böyle şeyleri.nefis olmuş..

Unknown dedi ki...

Harika görünüyor en kısa zamanda feneyeceğim...

Sevde dedi ki...

Enfes görünüyor..
Elelrin dert görmesin...
öpüyorum

atesböcegi dedi ki...

hülyacim, canim cok güzel bir sofra olmus. orda olasim geldi. pizzalar gercekten cok kokos, yikiliyorlar valla. o hünerli ellerin dert görmesin. herseyler bir harika. özledim valla sohbetini, bir ara yine msn´e takilalim. son günler yogunum. internete pek bakamiyorum. islerim hafiflesin yine bol bol yazariz. öpüyorum seni ve güzel kizlarini. nede güzel poz verirmis kameraya...

keskinli dedi ki...

canim hem doyurucu hemde besleyici
benim oglanlar pizza tadindaki herseyi cok sever ellerine saglik

kizinin dogum gününe yollarim ben bir barbili pasta ayipsin:))
öptüm hülyam sevgiler

simayhobievi dedi ki...

hülyacım döktürmüşsün yine canım ellerine sağlık hepsi birbirinden lezzetlidir eminim sevgiler

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

hımmmm hülyacım nefis olmuş.sabah sabah bakılmıyor bile .göya diyet yapıcam yok canımm böyle diet olmaz:)
nefis olmuş.ellerine emeğine sağlık canım.
sevgilerimi bırakıyorum

fatos-mutfakveben dedi ki...

ellerine sağlık canım harika olmus.. hersey birbirinden güzel..
yiyenlere afiyet olsun..
opuyorum canım..
sevgiler:))

üç böcek bir çiçek dedi ki...

hülyacım nekadar şanslısın misgibi havası olan memleketimizde oturuyorsun hemşerim olmana çooook sevindim canım bağları koparmıyalım öptüm canımm sevgiler

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK HÜLYACIM GÜZEL BİR TARİF ...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel bir tarif olmuş.
Ben masada ki pastaya da bittim.
Sevgiyle kal.

sevil dedi ki...

hülyacım canım evet gercekten çok leziz olmuş.
ee hazalcımın misafiri gelirde bu derece özenilmezmi hiç demi:)
sana ve ögretmenine ve tabi hazalcımada afiyet olsun..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Makarna salatasının yanında ben bi tane de pizza alayım en iyisi:))

Ellerine sağlık ablacım..

Adsız dedi ki...

Hülyacım,
güzel menü oluşturmuşsunuz ellerine sağlık. Yakında kızımın doğum günü olacak banada fikir oldu. Tabii ki kalabalık olacağından çeşitleri fazla tutma niyetindeyim.

Sevgiler...
vivi

neseersoy dedi ki...

Ellerine sağlık .
sevgilerimle

üç böcek bir çiçek dedi ki...

cnmm ödülün var alırmısın

HÜLYA dedi ki...

hepinize çook teşekkürler kocaman öpücükler gönderiyorum arkadaşlar..

sevgili viviciğim öncelikle hoşgeldin blogu beğenmene çok sevindim umarım denediğin tüm tarifleri beğenirsin. böyle insanlara fikir verebilmek yardımcı olabilmek çok gzüel bir duygu... ne mutlu bana...

sevgiler canım her zaman beklerim

dilek dedi ki...

hülyacım pizza çöreklerden ve fincan kekinden yaptım salata yapamadım malzemelerim eksikti bebeğimi bırakıp markete gidemedim ama yaptıklarım süper oldular görümcelerim kayınvalidem herkes çok beyendi hele oğlum diyorki anne oğlum daha çok beyendi yaz tamammı diyor canım ellrine sağlık minikleri öptüm iyi akşamlar