15 Ocak 2008

burası benim gizli sığınağım

evet arkadaşlar güzel paylaşımlar dileyerek bugün şu saat itibariyle yeni bloğumu hizmete açmaktan büyük onur duyuyorum... kızlarım ve ben artık burada olacağız.

açılışı görkemli yapmak isterdim ama malum türkiye genel bir krizde, durduk yerde masrafa gerek yok dimi ama :) sadece çiçek kabul ediyorum ona göre ... hediyeye hiç gerek yok yani...
burada siz sevgili dostlarımla güzel şyler paylaşacağız. Özellikle mutfağa meraklı olan hatunlarla güzel şeyler paylaşacağımızı ümid ediyorum .. hadi bakalım şimdilik bu kadar yarına allah kerim


7 yorum:

moonlight dedi ki...

hülyacım
hayırlı olsun güzelim

prenseslerimi öpüyorum

sevgiyle kal canım kardeşim

hülya dedi ki...

sağol filizcim... geldiğin için teşekkürler

Adsız dedi ki...

Oy maşallah, yeni yerimiz hayırlı olsun. Tebdili mekanda ferahlık vardır derler. Maşallah benim bıcırlarıma. Allah nazardan saklasın. Çok öpüyorum.

Muku

yakamozzz dedi ki...

hazalın gülüşü insanın içini ısıtıyo küçük böcekte pek bi şaşkın çıkmış iyi olmuş şekerim buralar eferin girdin gözüme devammm :))

Bernoş :) dedi ki...

oy şükür artık yorum yazabiliyorum :P Bloğun hayırlı olsun şeker, şu resimdekiler daha da şeker, yesin onları teyzesi.. Muckss :)

hülya dedi ki...

halecim çocuk şaşırmasında napsın hazal dünyasını şaşırtıyo ona.. çocuğu bir rahat bırakmıyo ki... yoğuruyor onu resmen...

efenim beğenmene sevindim bacııım... ne zamandır aklımdaydı bugüne kısmetmiş.... öptüm seni

hülya dedi ki...

oooy bernam yazabilmene çok sevindim .. içime dert olmuştu valla .. 2 gündür doğru dürüst net yok gidip geliyo hatlar... bu sabah senin yazını görüğnce pek sevindirik oldum yaaa...
resimdekilerde seni öpsün teyzesiiii..muckkkks