4 Ekim 2010

NEFİS ÖTESİ BROWNİ

  • Günaydınlar efendim herkese güzel bir hafta diliyorum....
  • Vee bu güzel haftaya başlarken içimizi ısıtacak , mutluluk hormanlarımıza tavan yaptıracak , bol çikolatalı nefis bir browni ile selamlamak istiyorum sizleri..

Malzemeler
4 yumurta
2 su bardağı şeker
2 su bardağı süt
4 yemek kaşığı kakao
1 su bardağı sıvıyağ
3-4 yemek kaşığı damla çikolata
2 kabartam tozu
1 vanilya
12-13 yemek kaşığı dolusu un


  • Süt , şeker , yağ , kakao ve vanilya mikrsele çırpılır ve bu karışımdan 1 su bardağı ayrılır.
  • Kalan karışıma yumurtaları ekleyerek mikserde çırpılır ve damla çikolata , elenmiş un kabarta tozu eklenerek çok az daha çırpılır ve hazır olan hamurumuz büyük kare borcama dökülerek önceden ısıtılmış 170 c fırında yaklaşık 40-45 dakika pişirilir.
  • Fırından çıkan kekimizi sıcakken dilimleyip ayırdığımız sosa 1/2 ılık süt ilave ederek sıcak kekimizin üzerine dökülür.
  • Sosu dökülen kekimiz 1 saat kadar sonra sosunu çekince üzerine hindistan cevizi ve fıstık serpilerek servis edilip anında bitirilir. :))

31 yorum:

lezzet sarayı dedi ki...

ellerine sağlık bayılırım brovniye

balböcükleri dedi ki...

demek nefis ötesi.ımmmm ellerine sağlık

balböcükleri dedi ki...

demek nefis ötesi.ımmmm ellerine sağlık

kalpkurabiye dedi ki...

Hülya Hanım ellerinize sağlık browniyi çok seviyorum bende hani doyumsuzca yemek derler ya bende öyle birşey oluyor tutamıyorum kendimi:))
nefis görünüyor:)

Canan Demirbağ dedi ki...

Gerçekten nefis ötesi harika gözüküyor,elinize sağlık..

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
öncelikle yeniden buluştuğum için çok mutluyum.
ellerine sağlık. Browni nefis görünüyor.
Sevgiyle kal.

Gönülünce dedi ki...

Kek harika görünüyor bir fincan kahve ile hımmm nefis olur...Ellerinize emeklerinize sağlık...

Sevgiler...

TATESAL dedi ki...

Hülyacım sen nefis ötesi dediysen daha da ötesidir bence,ellerine sağlık harika görünüyor...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

offf nefis görünüyor ablacım. iki dilim olsa yerdim:)
ellerine sağlık..

DeNiZ.KaYRa dedi ki...

çok severim elerine sağlık..
http://denizkayra.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Oyyyy oyyyy oyyyy kalori patlaması olucam bende fıstıkla tatlı sende sü
per browni.Yok ben zayıflayamam karar
verdim:))Ellerine sağlık canım öpüyo
rum...

Pembe Tatlar dedi ki...

bunu denemek istiyorum eminimki nefis olmuştur eşlerine sağlık canım....

fuat gencal dedi ki...

Ellerinize emeğinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

Saygılar.

saniyesultan dedi ki...

hoşgeldin

Sevil Şahin dedi ki...

hülyacım seninle görüşmeyeli bayagı bir zaman olmuş
tekrar yazmaya başlamış olmana inan çok sevindim
herşeyde vardır bir hayır ..

umarım kötü olarak yaşadıkların seni daha fazla üzmez
konuşmak istersen ben hep yanındayım
kocaman sevgiler
kekinde süper ellerine sağlık afiyet bal olsun ..

nesrin dedi ki...

Ellerinize saglik. Cok lezzetli görünüyor. Sevgiler...

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Hülyacım nerelerdesin epeydir yoktun sende benim gibi arada uzaklaşıyorsun
ellerine sağlık canım kimsenin hayır diyemeyeceği bir kek olmuş sevgiler

sevimin sayfasi dedi ki...

bu nefis brownilere kim dayana bilirki...
ellerine saglik canim

keskinli dedi ki...

yani bu enfes görüntü mutluluk hormanlarina tavan yaptirir :))ellerine saglik Hülyam sevgiler....

HÜLYA dedi ki...

mrb hülya hanım sitenizi sürekli takip ediyorum çok başarılı buluyorum browniyi dün yaptım harika oldu çoktşk ediorum farklı tariflerinizi bekliorum hoşçakalın.

TATESAL dedi ki...

Hülyacım merhabalar!!!
Havlu kenarı konusunda sorun olmaz...Sormadım ama sorarım,sen adresini bana yaz maille ben bitirince sana postalarım...1 havluluk mu 2 tanemi olduğunu da söyle....Aslında direk onun hesabıda varsa söylerim aranız da halledersiniz....Öptüm canım...

Unknown dedi ki...

Mmmmm,sizin de ellerinize saglik... Böyle bir sahaneyi ben de aninda bitirebilirim..... Nefis....

Zehra Gürgen dedi ki...

hımm kek istiyordu canım bak şimdi brownie neden olmasın değil mi?
ellerine sağlık canım
çok güzel

zerrin-misss dedi ki...

canım hulyam,

çayın yanına pek severim brwniyi. evde olunca bir tepsiyi mideye indirme yeteneğim olduğundan yapmıyorum.

sen yapsan ben yesem nasıl fikr :))

öperim yanaklarından

Damak Tadı dedi ki...

Gerçekten de öyle görünüyor canım,ellerine sağlık..Kocaman öpüyorum seni..


Sevgiler..

ss dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
nerelerdesin? Merak ettim. Dinlenmek amaçlıdır inşallah.
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

yumurtayı sosa katnanak çok iyi fikir.artık ben de bu şekliyle yaparım ellerinize sağlık olsun.

mintinin dünyası dedi ki...

sevgili hülya hanım bloğunda yeniyim ama çok beğendim.bir de sizin blowninizi deneyeyim leziz görünüyor çünkü.sevgiler...sizi izlemeye aldım daha sık uğrarım...

Unknown dedi ki...

Tarifi denedim ama kuru oldu.yAĞ AZ GELDİ SANKİ.AYRICA ÇİKOLATALI SOS YAPIP GEZDİRDİM ÇOCUKLAR O HALDE TÜKETTİLER.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
uzun zaman oldu. Ortalarda yoksun. Dilerim sorun yoktur.
Sevgiyle kal.