25 Ocak 2011

İşte geldim burdayım :))


  • Merhaba dostlar ;

  • Sonunda uzun bir aradan sonra şeytanın bacağını kırıp yeniden aranıza dönebildim...Öncelikle ayrı kaldığımız bu süre zarfında mesajlarıyla , mail'le ve telefonla arayıp soran ve beni yanlız bırakmayan tüm gönül dostlarıma binlerce teşekkür ediyorum

    Bu 3,5 ay zarfına neler mi yaptım oooo neler neler ; ilk olarak işten ayrıldım artık geçici bir süreliğine de olsa ev hanımıyım ve bundan çok mutluyum , sanırım bu kışı ev hanımı modunda geçireceğim. Kızlarımla bolca vakit geçirip onlarla dilediğim gibi ilgilenip hayatın keyfini çıkarıyoruz, 13 yıldır gezmediğimin acısını çıkartıp bolca ev gezmelerine gidiyor ve bolca misafir ağırlıyorum yine 13 yıldır hasret olduğum sabah uykusuna doyuyorum ,dilediğim gibi kitap okuyup , eğlenceli el işleri bile yapıyorum .

  • Boyun ağrılarım epeyce düzeldi çok şükür ama yine de 1 saaten fazla pc başında kalmamam gerekiyor malesef. İşte böyle canlar bende durumlar bundan ibaret hepinizi sırayla ziyaret edeceğim inşallah.

    Bugün tarif vermeyeceğim büyük kızımın doğum gününden ufak kareler sunacağım , sonrasında sizlerle çok güzel tarifler paylaşacağım .

Doğum günü masamızda ;

Yaş pasta

Burma baklava

Baklava yufkalı talaş böreği

Sodalı rulo börek

Tarçınlı un kurabiyesi

Elmalı kurabiye

Makarna salatası

Mercimek köftesi



17 yorum:

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Hülyacım hoş geldin çok geçmiş olsun aynı sağlık sorunlarını bende yaşıyorum dikkat etmemiz gerekiyor evde olmanın tadını çıkar çalışınca birde ev hanımı olunca istediğin hiçbir şeye vakit kalmıyor herşey çok güzel görünüyor sevgiler canım

efeninannesi dedi ki...

hoş geldin arkadaşım aramıza tekrar

mutfagabuyrun dedi ki...

tanışmıyoruz ama hoşgeldiniz tekrar bloglar alemıne.sevgiler.

balböcükleri dedi ki...

hoşgeldin hülya geçmişler olsun diyelim kızınada mutlu yıllar efsane geri döndü beeee:)

Unknown dedi ki...

Hoşgeldinizzz...

KİZHATCE dedi ki...

hoşgeldin canım,:)seni görmek çok hoş :)
cadıya allahtan uzun ve sağlıklı bir ömür diliyorum,kızları ve seni çok öpüyorum...az da olsa hep burada ol :)

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Hosgeldin Hülyacim geçmis olsun arkadasim kendine dikkat et aman...minicigin yeni yasi kutlu olsun,pek sekercikler masallah. Sicacik sevgiler canim.

saniyesultan dedi ki...

canım geri döndüğüne çok sevindim.....Bende biran önce emekli olup senin dediğin gibi uyumayı bekliyorum...
Kızının yeni yaşı kutlu olsun...Nice yıllara....

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık canım herşey harika görünüyor evin tadını çıkar vallahi hasret olanlar var :)))mesela ben:)))

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Hülya'cım senin karşılama notunu sana yapmak istiyorum. Çünkü seni tanıdığım ilk günden itibaren bu not dikkatimi çeken tek unsurdu :) HOŞGELMİŞSİN HÜLYA'CIM. HOŞGELMİŞSİN TEKRAR ARAMIZA. Biraz daha iyi olduğunu sevindim. Kucak dolusu sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

çok sevindim iyi hissetmene hülyacığım,
ev düzeni daha iyi gelecektir sanada.
kızları kutluyorum, çok sevgiler,
iyi tatiller..

alkım akkurt akyalçın dedi ki...

canım benim geçmiş olsun hoşgeldin seni özledik sevgiler

Zehra Gürgen dedi ki...

Hoşgeldin Hülya'cım, ama harika bir sofra ile geldin. Güzel kızına nice güzel aşlar diliyorum, masadakiler birbirinden güzel , misafirleriniz ziyadesiyle mutlu olmuştur eminim.
Boynun için geçmiş olsun canım, aman dikkat et.

sevgiler Fethiye'den..

TATESAL dedi ki...

Hülyacım hoşgeldin geç fark ettim yazını kusuruma bakma...Kızının doğum günü kutlu olsun daha nice yaşlara...evde olman ne güzel olmuş,ev gezmeleri misafirler sana da değişiklik olmuştur,aman sağlığın yerinde olsun da gerisi gelir,hayırlısı olsun...sevgiler....

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, gecmis olsun, insallah dahah iyi ve rahatsindir.
Kizinin da yeni yasin kutlu olsun, sofra ve ikramliklar harika ellerinize saglik,

sevgiler....

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
öncelikle hoş geldin. Çok sevindim.
Kuzucuğunun doğum günü kutlu olsun. Sağlıklı, neşeli ve başarılı bir yıl dilerim.
Sevgiyle kal.

Gaye dedi ki...

hoş geldin ve geçmiş olsun.
çok güzel bir sofra olmuş, nice mutlu yaşlar olsun..