15 Ocak 2010

KREM ŞANTİLİ -SOSLU BROWNİ - BLOGUMUN 2.DOĞUM GÜNÜ

  • Herkese merhabalar ;
  • Malum izindeyim sizlere uğrayamıyorum ama aklım sizlerde herkesi çook özledim...
  • Bugün blogumun 2. doğum günü o sebeple özel olarak gelip bir post yayınlamak istedim . İyiki bu bloğu açıp sizleri tanımışım. Öyle melek kalpli insanlarla tanıştım ki bu blog sayesinde onlar uzakta olsalar bile her daim kalbimin en güzel köşesinde saklıyorum onları. Hepinizi seviyorum dostlar iyiki varsınız ve inşallah hep yanımda olursunuz. HEP BERABER NİCE YILLARA .....
  • Bugünü bekleyen tarifim çok güzel bir browni tarifi. Kızımın arkadaşları ve annelerine hazırladığım masamın baştacı soslu brownilerim yumuşacık ve nefis olmuşlarıdı öyle söylendi ve çok beğenildi.
  • Tarifteki malzemelerle 12 adet muffin çıkıyor , ben misafirler kalabalık olduğu için 2 ölçü yaptım kabartma tozunu da 2 tane koydum.
Malzemeler : ( 12 adet için )
1,5 su bardağı süt
1,5 su bardağı şeker
1/2 paket margarin ( eritilecek)
1 paket kakao
******
2 yumurta
1,5 su bardağı un
1 vanilya
1 kabartma tozu
Üzerine :
1 poşet krem şanti
1 su bardağı süt

  • Süt, şeker , margarin ve kakao çırpılarak önce sosu hazırlanır. Hazırlanan bu sostan 1 bardak ayrılır.

  • Sonra kalan sosa önce yumurtalar çırpılır daha sonra vanilya, elenmiş un ve kabartma tozu ilave edilerek muffin kağıdı konulmuş muffin kalıbına ikişer kaşık konarak pay edilir.
  • Hazırlanan muffinlerimiz önceden ısıtılmış 180 derece fırında pişirilir. Muffinlerimiz fırından çıkıncasoğumasını beklemeden bir kaç yerine kürdan batırılarak üzerlerine ayrıdığımız sos yavaş yavaş dökülerek muffinlerimizin sosu çekmesi sağlanır.
  • Muffinlerimiz soğuyunca servise çıkarmadan biraz önce 1 poşet krem şanti ve 1 bardak süt ile hazırladığımız krem şantimiz ile süslenir ve en üstede süs şekeri serpilerek servise sunulur ve afiyetle tüketilir.
  • AFİYET BAL ŞEKER OLSUN...

20 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Kutluyorum HÜLYAcığım..
seni tanımaktan,
güzeller güzeli sayfanda olmaktan çok keyif alıyorum.
BURAM BURAM NİCE PAYLAŞIMLARLA..
SEVGİLER CANIM.

Damak Tadı dedi ki...

Hülya'cığım,nice nice güzel paylaşımlara..Dilerim çok uzun yıllar güzel paylaşımlarda bulunursun..İyi ki blogun varmış,iyi ki seni tanımışım..Çok candan bir dost-arkadaşsın..Daha doğrusu canımsın..Kocaman öpüyorum yanaklarından..Sevgilerin en güzelleri seninle olsun daima..

Unknown dedi ki...

Nice yıllara canım.
Browni nefis görünüyor. Ellerine sağlık

balböcükleri dedi ki...

nice yıllar hülyacığım sonunda döndün sahalara

TATESAL dedi ki...

Browni süper görünüyor....

Blogunun 2. yaşgünü kutlu olsun...
Daha nice senelere......

Hatice dedi ki...

Hülyacığım nice güzel paylaşımlara, keyifle izlediğim blogununu daha uzuun yıllar devam etmesi dileğiyle...
muffinler nefis görünüyor, ellerine sağlık...
anneanneciğine de çok geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin...
güzel bir hafta sonu diliyorum, sevgiler...

hanife dedi ki...

nice güzel paylaşımlara ,brovni nefis görünüyor elinize sağlık

atesböcegi dedi ki...

Browniler ne güzelde kabarmis. ellerine saglik canim.

Blogunun 2. yili kutlu olsun. Marifetli blogunla umarim daha nice nice yillar bizlerle güzel paylasimlarda bulunursun.
iyiki tanimisim seni Hülyam.
Anneannen ne durumda? Umarim iyi haberlerin vardir.
Öpüyorum seni tatlim.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
öncelikle blogunun doğm günün kutluyorum. Daha nice senelere hep beraber .
Ellerine sağlık. Brownin süper olmuş.
Bloguma uğrar mısın? Dostluğa davetin var.
Sevgiyle kal.

ARİFE dedi ki...

blogunun 2. yılı kutlu olsun hülya abla daha nice paylaşımlara inş.

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

bana uğrarmısın canım...senin için bloğumda bir şey var....

capankizimutfakta dedi ki...

nice senelere hulya ablacigim. guzel tariflerinin devamini diliyorum. optum...

gelibolu17 dedi ki...

ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN
GÖNDEREN: http://lezzettreni.blogspot.com/

52. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;

http://porselendemlik.blogcu.com

http://gelibolu17.blogspot.com/

tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için

18 OCAK 2010-1 ŞUBAT 2010

TARİHLERİ ARASINDA

http://lezzettreni.blogspot.com/

YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE
"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 52.HAFTA "
BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.

ETKİNLİKTE EV SAHİBESİ OLMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR LÜTFEN
http://gelibolu17.blogspot.com
ARKADAŞIMIZA YORUM BIRAKSINLAR...
SEVGİLER

gulcanmutfakta dedi ki...

slm arkadaşım
Blogunuz çok güzel beğendim.nice seneler.ellerinize sağlık

peynir hösmelimi dedi ki...

Hülyacim nice nice yillara canim.
Seni tanimak ve paylasimlarini okumak cok güzel.
Canim ellerine saglik.Harika olmus.
Sevgilerle.

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Hülya'cığım, 2.yılın kutlu olsun canım. Yokluğun hissediliyor, dönmeni bekliyoruz. Sevgiler..

hanife dedi ki...

brovni tarifini denedim nefis oldu paylaşımın için teşekkürler

hunerlieller dedi ki...

Hülyacığım nice güzel paylaşımlara, keyifle izlediğim blogununu daha uzuun yıllar devam etmesi dileğiyle...

seyabb dedi ki...

nefis görünüyor

Pembe Dusbahcesi dedi ki...

ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN;

SEVGİLİ ARKADAŞLAR düşbahcesi.blogspot.com ve pembetatlar.blogspot.com TARAFINDAN HAZIRLANMIŞ OLAN HEDİYEŞLE ETKİNLİĞİNE
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ DAVET EDİYORUZ...
1 ŞUBAT 2010- 28 ŞUBAT 2010 TARİHLERİ ARASINDA ORTAK BLOGUMUZ OLAN pembedüşbahcesi.blogspot.com 'DA BAŞLATACAĞIMIZ ETKİNLİĞİMİZDE BİZİ YALNIZ BIRAKMAZSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ...

HAYDİ ARKADAŞLAR HEDİYELEŞELİM KAYNAŞALIM...

DETAYLI BİLGİ İÇİN:pembedüşbahcesi.blogspot.com adresine uğramanız rica olunur...