10 Haziran 2011

Meral"ciğimin nefis mantısı

Merhaba dostlar.. Sıcak memleketimden ve en az memleketim kadar sıcak insanlarından sizlere kocaman ve sıcacık sevgiler gönderiyorum.


Bugün sizlere ablamın üniversiteden arkadaşlarıyla buluşup çok güzel zaman geçirdiği bir buluşmadan karaler sunacağım.Sevgili Meral'in harika ev sahipliğiyle bizimkilere sunduğu ve methini çok duyduğum ama henüz tadamadığım nefis kayseri mantısını ve eşinin tuttuğu kocaman balığı görmenizi istiyorum.


Balıkcığın ablamın tabiri ile 3 çatlağın ( Huriş - Meral ve Hilal ) elinde nasıl maskara olduğunu da en son karade görebilirsiniz.. Zavallıcık öyle tiryaki olmuş ki son nefesini de sigara ile vermiş :))


Sevgili Meralciğim seni henüz tanıyamadım ama blog sayesinde muhabbetimiz gelişti . İnşallah bir gün tanışmak nasip olur . Seni tanımayı çok isterim ellerine sağlık canım herşey harika görünüyor . Hilal'ciğim seni unuttuğumu sanma seni tanımak çok güzel canım tatlı yanaklarından öpüyorum. İnşallah bir gün benim de misafirim olursunuz . Kocaman kocaman öpüyorum sizi .... Sevgiler



Mantı "gel ye beni " diye bağırıyor resmen


Masa keza aynı güzellikte




Aaah balıkçığım başına geleceklerden bihaber ....


7 yorum:

canimçektipişirdim dedi ki...

BAYILIRIM MANTIYA MERAL HANIMIN ELLERİNE SAĞLIK.BALIK GERÇEKTEN ÇOK BÜYÜKMÜŞ EŞİM GÖRSE İÇİ GİDER ODA BALIK TUTMAYA GİDİYOR AMA GENELDE ELİ BOŞ DÖNÜYOR:))

kalpkurabiye dedi ki...

ablacımm hoşgeldiinn:))
Allah muhabbet ve bereketinizi artırsın :)
hayırlı cumalar dileriimm:)

Nil dedi ki...

eşime göstereyim de anlasın kendisinin tuttuklarının balık değil balıkçık olduğunu :)

Unknown dedi ki...

mantı nefis yapanın ellerine sağlık balıkda harika duruyo mangalda nefis olur
sevgiler

İzmir dedi ki...

Mantı süper!

Adsız dedi ki...

Hülya mütevazı mantımı yayınladığın için çok teşekkür ederim.Püf noktası,hamurunun çok sert yoğurulup çok az unla açılması,o kadar...güzelliği hamura sevgimizi katmaktan kaynaklanıyor....Balık ise muhteşemdi,76 cm.lik bir derya kuzusuydu.Çok komik anlar geçirdik onunla...:)İnşallah seninle de güzel muhabbetler edip güzel yemeklerinden tadarım.Hurişi ve seni öpüyorum,seni izlemeye devam ediyorum...:)

Unknown dedi ki...

Canım benim sosyete lokumu gerçekten
enfes bir lezzet ellerine sağlık sevgiler.