23 Haziran 2008

P.D.Ç.S.# 25 - 15. GÜN - 1 HAFTA DAHA DEVAM

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 25
http://porselendemlik.blogcu.com/ ,
http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve
http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.

Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler
Merhaba arkadaşlar ;
Bir haftadır blogculardaki sorun nedeni ile yeni av sahibemiz belirlenemediği ve blogculardaki sorun hala devam ettiği için etkinliğimize 1 hafta daha yani ayın 29'una kadar bende devam edeceğiz. Yeni yeni tariflerinizi bekliyorum.. Duyan duymayana duyursun etkinliğimizi... Bizde bu sayede tarif defterimize yeni yeni mamalar ekleyelim...

Herkese sevgilerimi gönderirken tekrar hepinizi etkinliğimize davet ediyorum... Sevgiyle kalın emiii...

TARİF : 206
TARİFİN ADI : ŞERİT YAŞ PASTA
GÖNDEREN ARKADAŞ : http://arzumcum.blogspot.com/
Arkadaşımızın ellerine sağlık , katılımından dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum. Tarife buradan ulaşabilirsiniz

7 yorum:

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

blogcu sayfam olmadığı için bende spottan yayın yapıyorum.nefis bir pasta seni bekliyor canım.gelip,alabilirsin.kolay gelsin.mutlu bir hafta dilerim.sevgiler.

Adsız dedi ki...

hülyacım son konu daki pasta börek ve kurabiyeyi gönderiyorum.bugün blogspottada mı problem var nedir.çok zor açılıyor.şimdi de açılırsa linkini ekleyeceğim ve etkinliğe gönderdiğimi belirteceğim.iki renkli pasta güneş böreği ve kaşarlı tuzlu kurabiyeleri gönderiyorum.sarmanın tarifi yok dikkat,yayınlamayasın..tamamdır ekledim linkini yazıya.kolay gelsin canım

Adsız dedi ki...

merhaba canım etkinlik için bir tarif daha yayınladım.1 hafta daha ev sahibimiz senmişsin sana kolaylıklar diliyorum.uğrayıp alırsan sevinirin.iyi haftalar

Adsız dedi ki...

merhaba etkinlik için bir tarif yayınladım. kolay gelsin size. www.guzelevim.blogspot.com

Adsız dedi ki...

cnm bugün bloğuma 10 tane kadar tarif koydum istediklerini etkinlik için alabilirsin özellikle çekme helvayı almanı istiyorum www.altinkepce.blogspot.com

yapraksarma dedi ki...

canım yayınladığın için çok teşekkür ederim canım..

HÜLYA dedi ki...

tarifleriniz yayında elelrinize sağlık... öptüm sizi kocamaan