3 Haziran 2008

SUCUKLU MAKARNA

Eeee hep pasta kurabiye olmaz ki biraz da yemeklerimize değinelim dimi ama... Bu makarnayı geçen akşam yapmıştım çok güzel olmuş ve ev halkı olarak afiyetle yemiştik.. Yanında bir çorba ve bol yeşillikli bir salatayla çok güzel ve güzel olduğu kadar da pratik bir menü karşınızda... İşten gelip şimdi ne yemek yapacağım diye düşünüyorsanız hiç düşünmeyin bence işte size güzel bir alternatif.. Karşınızda sucuklu makarnam . ta taaataaataaaaam
SUCUKLU MAKARNA

Malzemeler :
1 paket makarna
1 orta boy soğan
2 domates
1/2 kangal sucuk
Tuz, Kırmızı biber ,
azcık kimyon
3-4 dal maydanoz
Önce makarnalarımızı zeytinyağı damlatılmış tuzlu sıcak suyumuzda güzelce haşlayalım... Makarnalarımız haşlanırken bizde diğer tarafta soğanımızı incecik doğrayarak 1 kaşık tereyağında güzelce soteleyelim . Daha sonra içine kabuklarını soyup incecik doğradığımız domateslerimizi ekleyerek biraz daha soteliyoruz. En son sucuğumuzu ve baharatlarımızı ekleyip 5-10 dakika daha ateşte çevirip makarnalarımızı ilave ediyoruz. Güzelce karıştırdıktan sonra yanına güzel bir salata hazırlayıp afiyetle yiyoruz....

6 yorum:

sadiye dedi ki...

selamlar
makarnan çok güzel olmuş gerçekten ellerine sağlık
sevgiler

HÜLYA dedi ki...

sağol şadiyecim... güzel bakan gözler güzel görürmüş canım teşekkürler..

sevgiler

bedaliza dedi ki...

merhaba canım ziyaretin için teşekkürler hala pek iyileşemedim.o nedenle de ziyaret edemiyorum arkadaşlarımı.sadece cevaplayabiliyorum.mmmmmmm kurstan aç geldim yemek yapıcam şimdi.ah keşke buradan alabilmem mümkün olsa herşey çok güzel görünüyor ellerine sağlık.sevgiler hülyacım

HÜLYA dedi ki...

ziyaretine teşekkürler ablacım sana acil şifalar diliyorum ve yemek konusunda kolay gelsin diyorum ... keşke yakınımda olsan da en azından sıcacık bir çorbayla iyileşmende faydam olsaydı.. çook öptüm ablacım

Adsız dedi ki...

sucuklu makarnaya bayılırım senın makarnanda nefıs omus gercekten ellerıne sağlık hülyacım :) kendıne ıyı bak :)


emelinmutfagi.blogcu.com

HÜLYA dedi ki...

teşekkürler emelciğim hoşgeldin canım.. sende kendine iyi bak emi.. görüşmek üzere sevgiyle kal