4 Haziran 2008

SİGARA BÖREĞİ

Eveet bugün dostum, canım nurum benden sigara böreği istemiş blogtaki müzikleri duyunca aç ayı oynamaz sigara böreği istiyorum demişti... Al sana sigara böreği hepsi senin canım istediğin kadar yee.. Bizde anında servis vardır tatlım istemen yeter... Bu böreklerin hepsi sana gelsin nurum. Sen istersinde ablan sana sigara böreği sarmazmı aha da sardım işte afiyet bal şeker olsun.... Hadi şimdi doyunca güzel bi döktür tamammı ...
SİGARA BÖREĞİ




Herkesin bildiği ve yaptığı bir börek olduğu için ayrıca tarifini vermiyorum.. Çok basit yufkayı al 8 parçaya böl içine istediğim malzemeyi koyup sar sonrada yağda güzelce kızart.. Veee en sonunda da oturup güzelcene yeeee...
Afiyet olsun

21 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu ne hız Hülya abla.Allah nazarlardan korusun maşallah .tuuu :))Hepsini yerim valla nolcek.1.si Hülya ablam yapmış 2.si formulude kurmuşsun discolar,boyalı direkler...tamamdır bu iş.Kilo alma derdide yok.Pasta börek çöreklerde harika.Kısacası sayfan şahane olmuş.Ellerin dert görmesin.Misafirperverliğine ise diyecek bişey bulamıyorum...Teşekkür ederim.Herşey gönlünce olsun Hülya ablacım. S.S.

HÜLYA dedi ki...

ooy nurum ablan kurban olsun sana... Canım benim güzel sözlerine çok teşekkürler o senin kalbinin gzüelliği tatlım benim.. Allahım iyiki sizleri tanımama vesile oldu... Bunlar sana az bile tatlım sen muku'yu da al gel bak ben size ne sofralar kurucam...

siz gelin yeterki... hadi seni çook öpüyorum gzüel kalpli meleğim benim bende seni çook seviyorum canım....

antepası dedi ki...

Canım çok fazla ziyaretine gelemedim.Daha doğrusu sayfana hep uğradım.Ama bazen yorum yazamadım.İyi olursam bundan sonra aranızdayım.Sigara böreklerinden aldım gidiyorum.Benim için yapılmamış ama olsun:((

HÜLYA dedi ki...

huşgeldin fulyacım.. Ah canım sen iyi ol da gerisi kolay...Her zaman beklerim canım ben fırsatım oldukça uğruyorum sana sevgilerimi bırakıyorum...

Senin içinde sararım börek canım benim ... ama nurumda sana verir sigara böreği ... bundan sonraki tarifi sana gönderecem ..söz ...

hadi öptüm seni

Adsız dedi ki...

merhaba

PORSELEN DEMLİK yepyeni bir etkinlik ile karşınızda…YÖRESEL LEZZETLER ETKİNLİĞİ 2-ET YEMEKLERİ


http://porselendemlik.blogcu.com

http://selmahlc.blogcu.com

http://birdemliksohbet.blogspot.com

http://kadininmutfagi.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır

etkinliğimizin ikinci sahibesi ANEMONUN MUTFAĞI olarak 10/6/2008 ile 10/07/2008 tarihleri arasında 30 gün boyunca ben yapacağım konumuz:et yemekleri



anadolunun zengin sofrasını evlerimize sunmak,bizi biz yapan değerlerimizin hünerli ellerle bütünleştiği yemeklerimizin tarih kokan hikayelerini sunmak ve bu lezzetleri siz değerli dostlarımızla paylaşmak…

sizde bu lezzet dolu maceraya davetlisiniz…

eğer sizlerinde sofralarında yer bulan kendi yörenize ait bir tarifiniz var ise tarifinizi bize ulaştırabilir böylece bir yerlerde kalmış lezzetleri tüm dostlarınızla hem paylaşmış olacak hem de yörenizin kültür ve değerlerini tanıtmış olacaksınız

yapmanız gereken şey;

hazırladığınız yöresel yemeğinizi ismi ,yöre adı ,tarifi ve birkaç aşama ile çektiğiniz fotoğraf ile bloğunuzda yada sitenizde yayınlayıp daha sonra ev sahibine yorum ya da e-posta ile haber vermek

örnek:

isim:adana kebab

yöre adı:adana

buraya ise tarifimizin resmi ile beraber detaylı anlatımı gelecek şekilde…

iletişim:kadininmutfagi@hotmail.com ya da www.anemonunmutfagi.blogcu.com

unutmayın tarifler sadece tarihi yöresel tarifler olmalıdır

selmaca dedi ki...

merhabalar cnm..öncelikle ev sahibeligin hayırlı olsun başarılar diliyorum sana..
etkinlik duyurusunu düzenleyerek birakıyorum..cumartesi gününden itibaren son katılımcılara ve kendi arkadaşlarına bırakmaya başlayabilirsin..son evsahiplerin etkinlik çalışmaları sana fikir verecekdir..hergünkü yayinda etkinlik duyurusunu ve bannerını en üste koyman gerekiyor..sayfana da bzm bannerlarımızı eklersin cnm..duyuru şöyle
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 24
http://porselendemlik.blogcu.com/

http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve
http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.

Akşam üstü sohbetine gelen dostlara
Hanımlarla yapılan günlere
Beş çayına gelen misafirlere
Herbiri birbirinden lezzetli tarifler..
9 Haziran 2008 (pazartesi) --15 Haziran 2008 (pazar)
tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 25

http://buramburam.blogspot.com/

arkadaşımızda düzenlenecektir..
Tüm blogcu arkadaşlarımızın katılımlarını bekliyoruz..

AYRICA :

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..
Yayına Hazırlayanlar
http://nasibim.blogcu.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
Sorumlu Müdür
http://selmahlc.blogcu.com
Grafik Tasarım Düzenleme
Yagmur İpar

Sizde sununumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz.
Bunun için yapmanız gereken tek şey

adınızı
sitenizin adresini
dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını
tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır:)
Örnek
isim: SEVİL SAHİN
site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarif : SALATA YARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html

tarifleri her alışında yoruma teşekkür bıralırken dergiyle ilgili bölümü de yoruma bırakman gerekiyor..duyurudaki ikinci kısım..
kolaylıklar diliyorum bir sorun oldugunda
yorumdan vede msn den ulaşabilirsin kolay gelsin tekrar sevgiler..selmahlc.blogcu.com

Adsız dedi ki...

kim sevmezki,kim hayır diyebilirki bu nefis böreklere.benim haylazlar hergün olsa yerler.nefis olmuş.ellerine sağlık canım.

Adsız dedi ki...

Cok lezzetli görünüyorlar, ellerinize saglik. Sevgiler.

HÜLYA dedi ki...

hepinize teşekkürler canlarım..

selma ablacım ev sahibeliğini seve seve yapacağım layık gördğünüz için teşekkürler.

sevilcim fırsatım olursa yöresell yemek etkinliğine de kaılmayı düşünüyorum..

arcumcum ve kızılcık şurubu sizlerede ziyaretleriniz için çok teşekkürler...her zaman beklerim canlarım

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar, ellerinize saglik cok güzel sigara böregi olmus, altaki patatesli olaninada bayildim, ellerinize saglik, sevgiler...
Bloguma ugrayip selam biraktiginiz icinde ayrica tesekkürler...

keskinli dedi ki...

canim selam
börekler enfes olmus hülyacim sabah sabah iyi gider dogrusu ellerine saglik 3 tanecik aldim haberin olsun fazla degil yani sevgiler öptüm balim

HÜLYA dedi ki...

sevgili anneminkızıyım hoşgeldin canım ziyaretine çook teşekkürler her zaman beklerim canım..Güzel sözlerin için de ayrıca teşekkürler canım her zaman beklerim

HÜLYA dedi ki...

selam ayşecim hoşgeldin tatlım .. istediğin kadar alabilirsin böreğimden canım afiyet bal şeker olsun... öptüm seni canım ...

Adsız dedi ki...

Hülyacım demek etkinlik ev sahibeliğine de başladın, tebrikler canım :)
Eminim sen bunun da üstesinden gelirsin.. kocaman öptüüm.mucksss.

Kolaygelsin ;)

HÜLYA dedi ki...

sağol bernoşum inşallah canım yüzümün akıyla çıkarım u etkinlikten haftaya çok yoğun olacağım.....

sevgiler canım öptüm seni

Adsız dedi ki...

ay sıgara böreğını cok severım ben nefıs olmus enınkıde. çıtır çıtır yemesı nasıl guzel olur şimdi elle5rıne sağlık canım...

emelinmutfagi.blogcu.com

HÜLYA dedi ki...

sağol emelcim .bende çok severim de ah birde kilo alma sorunu olmasa... çıtır çıtır ne gzüel yenir...dimi ...
sağol gzüelim ziyaretine çok teşekkürler

dogada.blogspot.ru dedi ki...

dün akşam 2 yufkadan sardım yarısını ben yedim çok seviyorum çıtır çıtır oluyor ellerine sağlık canım börekler bana göz kırpıyorlar biz çok güzeliz diyorlar
kucaklar dolusu sevgiler

HÜLYA dedi ki...

oooh afiyet şeker olsun gülüm.. valla bu börekler pek çapkın çıktı herkese göz kırpıyor keratalar. Eeee onlarda biliyor tadına doyamadığımız arzı endam ediyorlar...

kucaklar dolusu sevgine kucaklar dolusu sevgiler canım öptüm seni

Adsız dedi ki...

mrblar canım nazik davetin için tşk ederim tarifim yayınladım http://tarcinbaharat.blogcu.com adresimden ulaşabilirsin iyi akşamlar dilerim

HÜLYA dedi ki...

TARİFİN YAYINLIYORUM CANIM 1 SAAT SONRA YAYINDADIR.

TEŞEKKÜRLER SEVGİLER