29 Haziran 2008

P.Ç.D.S # 25 TARİFİM VE AYRILIK ZAMANI

Merhaba dostlar ;

Her güzel şeyin bir sonu var malesef , günler su gibi akıp gitti göz açıp kapayana kadar etkinliğin sonuna gelivermişiz. Beni etkinlik boyunca yanlız bırakmayan tarif gönderen , mesaj bırakan , cbox' not bırakan herkese çook teşekkürler. Zor ama çok eğlenceli bir 20 gündü benim için . Her ne kadar aksilikler üstüste geldiyse de yinede çok zevkliydi. Tüm tarifler birbirinden harikaydı herkesin ellerine , emeğine sağlık... Etkinlik boyunca türk kadınlarıyla tekrar tekrar gurur duydum. Hem işinde hem evinde ne kadar marifetli ve yetenekli olduklarını tekrar tekrar gösterdiler. Hepsine kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum .

Gülen yüzüyle her an yanımda olan sevgili sevilcime , selma ablacığıma ve beni ev sahipliğine layık gören tüm porselendemlik alesine teşekkürlerim ve sevgilerimi gönderiyorum .
Benden sonraki ev sahibemiz sevgili huriye beni yanlız bırakmadığınız gibi huriye arkadaşımızıda yanlız bırakmayıp tariflerinizi gönderin olurmu... O bizim Paris temsilcimiz onu gurbet ellerde yanlız bırakmak olurmuuuu hiiiç olmaaaaz ... Huriye'ciğime kolaylıklar ve bol tarifli bir etkinlik diliyorum ..


Etkinliğimize en son kendi tarifimi ekleyerek veda etmek istiyorum. Bu kızımın favori kurabiyesi üzerindeki bonibonlar onları ayrıcalıklı kılıyor. Beraber yaptık bu kurabiyeleri bonibonlar tamamen hazalın yerleştirmesi . Pek bi zevk alıyor bunları yaparken eee tabi yerleştrirken yediği bonibonlarda cabası... Gerçekten süper oldular. Ağızda dağılıp enfes bir tat bıraktılar. Bu tarifi yaklaşık 1 yıl önce bir yemek dergisinden almıştım ama daha sonrasında bir çok blogtada aynı tarife rastladım ne kadar güzel bir kurabie olduğunu anlayın yani. . Çok sevilen bir kurabiye bu özellikle çocuklar bayılıyor. Bu kurabiyeler öyle bereketliydi ki yemeyen kalmadı.. Yiyenlere afiyet şeker olsun... Eeee kızım ve benimde ellerime sağlık...Buyrun hep beraber bonibonlu kurabiye yemeye :)
BONİBONLU KURABİYE

Malzemeler :

200 gr tereyağı ( oda sıcaklığında)
1 yumurta
1 su bardağı şeker
2 yemek kaşığı sıvı yağ
1 çay bardağı nişasta
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
Aldığı kadar un


1 şeker kaşığı tarçın


2 paket bonibon
Önce yumuşamış tereyağımız ve şeker güzelce karıştırılır sonra sırayla yumurta ,sıvıyağ ve vanilya eklenerek yoğurulur. Daha sonra nişasta kabartma tozu ve alabildiği kadar un ilave edilerek kulak memesi yumuşaklığında bir hamur elde edilir.

Hamurumuzu 15-20 dakika buzdolabında bekletiyoruz. Buzdolabından çıkardığımız hamuru ikiye bölüp yarısına tarçını ekleyip tekrar yoğuruyoruz. ( İsteyen kakao ilave edebilir bizimkiler kakaolu sevmediği için ben koymadım)

Hamurumuzun üzerine buzdolabı poşeti koyup ( poşetle hamur çatlamadan çok güzel açılıyor) merdane ile 2 cm kalınlığında açıp istediğimiz kalıpla kesip şekil veriyoruz. Üzerlerine bonibon yerleştirip önceden ısıtılmış 160 derece fırında 10-15 dakika üzerleri kızarmadan pişiriyoruz.Vee sonrada oturup çocuklarımızla yiyoruz.


16 yorum:

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim benim sen çok guzel ev sahibeligi yaptin ve tabiii çok yoruldun,simdi dinlenmen hakkin,insallah bende senin kadar basarili olmaya çalisacayim,hem biraz heyecanligim hemde çogu arkadas tatilde ama onemli olan guzel seyler paylasmak,herseyin fazlasini yaptin arkadasim harikaydin,eline koluna saglik. Ayrica benim hakkimda çok guzel seyler yazmisin çok tesekkur ederim bana yonlendirmen de çok cici,sagolasin Hulyacim. Sende biraz dinlendikten sonra bende seni etkinlige beklerim,kurbisler harika olmuslar ellerine saglik,kocaman optum,guzel destegin içinde tekrardan sagoool. optm.

Adsız dedi ki...

selamlar canım etkinliğin son tarifide harika görünüyor ilk fırsatta oğluş için deniycem bende ellerinize sağlık çok iyi bir ev sahibesiydin herşey mükemmeldi emeklerine sağlık canım güzel bir hafta sonu dilerim sevgiler :)

simayhobievi dedi ki...

merhaba hülya hanımcım ellerine sağlık etkinliği büyük bir katılımla çok güzel ev sahibeliği yaptın kutluyorum kurabişlerde tam çocuklara göre ellerinize sağlık hazalnın ve senin sevgiiler

HÜLYA dedi ki...

Huriyecim güzel sözlerine çok teşekkürler tatlım seninde en az benim kadar güzel ev sahibeliği yapacağına eminim güzelim. Hadi sana kolay gelsin en kısa zamanda tariflerimle yanında olacağım güzelim kolay gelsin

HÜLYA dedi ki...

sevgili yemek güncesi arkadaşım güzel sözlerine çok teşekkürler. bu kurabiyeyi çocuğu olan herkese denemeli çocuklar özellikle süslü olduğu için bayılıyor. Seninkide çok sevecektir.sevgiler canım çok öptüm

HÜLYA dedi ki...

simaycım sende hoşgeldin tatlım.. O güzel sözlerin için teşekkürler elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım eksiklerim olduysa affedin lütfen sevgilerimle canım çok öptüm senide

HÜLYA dedi ki...

svegili yaprak sarma arkadaşım öncelikle etkinlik için kolay gelsin... zor ama çok zevkli bir süreç... allah yardımcın olsun etkinliğe davetin için çook teşekkürler seve seve katılırım tatlım .. sevgiler

Sevil Şahin dedi ki...

SEVGİLİ HÜLYACIM ÖNCELİKLE SANA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM O GUZEL İLTİFATLARIN İÇİN CANIM BENİM SEN BİZLERİ KIRMAYIP EV SAHİBESİ OLDUGUN İÇİN BİZLER YANİ PORSELEN DEMLİK AİLESİ OLARAK TŞK EDERİM HERSEY GÖNLÜNCE OLSUN BU ARADA GERCEKTEN KURABİYEN KIZININ SEVDİĞİ KADAR VAR EMİNİM TADIDA ÖYLEDİR KISMET BİR GUN YERİM İNŞ. ALLAHA EMANET OL CANIM HERŞEY İÇİN TEKRAR TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM SEVGİLER BALIM HAYIRLI HAFTALAR

HÜLYA dedi ki...

canım benim tatlı dilli sevilcim yüreğine sağlık güzel sözlerine çok teşekkürler tatlım.. Rabbim gülen yüzünü daim etsin. İnşallah bir gün buralara gelmek ve seni misafir etmek fırsatı doğar... sevgiyle kal canım öptüm seni ...

Adsız dedi ki...

merhabalar cnmm..
bir etkinlik daha geride kaldı..tüm katılıcıların ve senin emeklerine sağlık..herşey harikaydı..blogcudaki tüm aksiliklere rağmen..çok yoruldun biliyorum..binlerce teşekkür...kurabiyelerde nefis..görüntü harika...görüşmek üzre işlerinde kolaylıklar dilerim..sevgiyle kal..selmahlc

yapraksarma dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
capankizimutfakta dedi ki...

hulya abla seni tebrik ederim, cok guzel agirladin bizleri. tesekkur ederim kendi adima. baska bir etkinlikte gorusmek dilegiyle...kurabiyelerinde cok seker olmuslar ellerine saglik...

HÜLYA dedi ki...

zeynepciğim mail attım san güzelim msn den daha detaylı görüşelim.... sevgilerimle canım

HÜLYA dedi ki...

rica ederim selma ablacığım zor olsa bile çok zevkli bir 20 gündü.. Sizlerle olmak ayrı bir güzellik zaten .. asıl ben teşekkür ederim layık görüldüğüm için.. sevgiler ablacığım çok öptüm..

HÜLYA dedi ki...

capankızı teşekkürler tatlım.. sizin gibi güzel insanlara başka nasıl ev sahbieliği yapılırdı ki.. Yapana değil yaptıranlara bakmak lazım dimi... sevgiler canım

Adsız dedi ki...

merhaba,
davetiyenizi yeni aldim kusura bakmayin bu nedenle katilamadim. kolay gelsin. davetiye icinde ayrica tesekkurler..
www.baharkonagi.blogcu.com