8 Haziran 2008

P.D.Ç.S.ETKİNLİĞİ 1. GÜN

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 25 strong>http://porselendemlik.blogcu.com/ ,
http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.




Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler

Merhabalar ; Etkinliğimize bu gün itibarıyle başladık hadi hayırlısı. İnşallah çok güzel bir etkinlik olur. Tarifler gelmeye başladı bile eee bu kadar becerikli hatun olursa olacağı budur . Hepinize tarfiler için ayrı ayrı teşekkürler . Şu tarifleri yayılayayım hepinize teşekkür ziyaretne gelicem. İşlerimin yoğunluğu sebebi ile tarifleri yayınlamakta gecikirsem affedin olurmu malum 2 çocuklu ve üstüne üstük çalışan bir bayan olunca durum biraz zorlaşıyor. Sizin affınıza sığınarak elimden geldiğince hızlı olmaya çalışıcam. Tekrar herkese teşekkür ediyor bol katılımlı ve güzel bir etkinlik olmasını diliyorum. Herkese kucak dolusu sevgiler. Hadi bismillah...


14 yorum:

Adsız dedi ki...

nazik davetin için çok teşekkürler canım.tarifim yarın sabaha yayında inşallah.gelip,alabilirsin.kolaylıklar diliyorum.

Adsız dedi ki...

merhabalar etkinliğimiz için hazırladığım un helvası sayfamda hazır alabilirsiniz

Adsız dedi ki...

Canım benim davetin için çok teşekkür ediyorum tarifim yarın sabah yayında olacak alabilirsin.Kolay gelsin.....



lezzetmutfağı....

gelibolu17 dedi ki...

canım tarifim hazır hatta tariflerim hızımı alamadım 2 tane yayınladım.alabilirsin kolay gelsin sevgiler iyi haftalar canım.
http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/
adresimden alabilirsin.

Fosi dedi ki...

Davetin için çok teşekkür ediyorum,yayınladığım tarifimi sana hediye ediyorum canım,alabilirsin,iyi günler.

Adsız dedi ki...

Davetin için teşekkürler arkadaşım. Tarifimi yayınladım, uğrarsan sayfamdan alabilirsin. Sana şimdiden kolaylıklar diliyorum.

Adsız dedi ki...

Sevgili Hülya,
etkinliğinize 9.06.2008 tarihinde blogumda yayımladığım peynirli kek ile katılmak istedim.
Sevgiyle kalın.

HÜLYA dedi ki...

HEPİNİZE TEŞEKKÜRLER HEMEN YAYINLIYORUM TARİFLERİNİZİ..

YANLIZ GÜL ARKADAŞIM LİNKİNDE BİR HATA VAR BİR TÜRLÜ AÇILMIYOR AÇIK ADRESİNİ BIRAKIRSAN HEMEN YAYINLAYACAĞIM TARİFİNİ CANIM..

SEVGİYLE KALIN

sevilay mutfakta dedi ki...

selam canım
davetin için teşekkürler.etkinlik için yaptığım böreğimi sayfamda yayınladım gelip alabilirsin

Mutluluk Defteri / Tuğba dedi ki...

CANIM DAVETİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. TARİFİNİ YAYINLADIM.. KOLAY GELSİN..

HTTP://MUTLULUKDEFTERi.BLOGCU.COM

HÜLYA dedi ki...

TARİFLER YAYINDAA.. HERKESE TEŞEKKÜRLER ÇOOK ÖPÜYORUM HEPİNİZİ

sihirlimutfak dedi ki...

canım yeni bir tarif daha yayın ladım patlıcapatlıcanlı lokum börek

sihirlimutfak dedi ki...

patlıcanlı lokum börek kızımla olunca yanlış ola biliyor

HÜLYA dedi ki...

TARİFİN YAYINDA CANIM ELLERİNE SAĞLIK TEŞEKKÜRLER