29 Ağustos 2008

ETLİ PATLICAN

Herkese hayırlı cumalar...
Herkesin ramazanının berekli ve huzur içinde geçmesini diliyorum. Herşeyin başı sağlık rabbim herkese sağlık versin..

Hazır mevsimiyken ve yazın çok sevilerek yeniliyorken bir patlıcanlı yemek tarifi daha vereceğim. Son derece pratik herkesin çok kolaylıkla yapabileceği leziz bir yemek... Denemek isteyenlere işte tarif.. Servis esnasında resmi yok çünkü tencereden direk müdelere indi. servisteki hali resmedilemedi :))

ETLİ PATLICAN

Malzemeler :

5-6 patlıcan
300 gr kuşbaşı et
3 patates
3 havuç
4 yeşil biber tatlı
2 soğan
2 domates
1 kaşık salça
tuz , karabiber, kırmızı biber


Etler ve soğanlar az zeytinyağında etler iyice pişene kadar pişirilir. Diğer tarafta bir kızartma tavasına küp küp doğranmış havuç, patlıcan ve patatesler yağda güzelce kızartılır. Tepsiye önce kızartılan malzemeler daha sonra etler ve en üstede domates ve biberler küp küp kesilerek yerleştirilir. Ayrı bir kasede 1 bardak su ve salça çırpılarak yemeğin üzerine gezdirilir. Baharat eklenerek pişmesi için fırına verilir. ( tecerede de yapabilirsiniz kısık ateşte kendi buharıyla pişiriniz)



39 yorum:

Adsız dedi ki...

canım ellerine sağlık sana da hayırlı cumalar..hayırlı bereketli tamazanlar..

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

canım seninde ramazanın mübarek olsun..

patlıcan yemeğini eşim çok seer gördüğüm her yerde ona yapmam gerektiğini hatırlarım:)ellerine sağlık cnm

ZRPNDT dedi ki...

Çok güzel görünüyor sarımsak da eklenebilir di mi buna?

HÜLYA dedi ki...

YOSUNBUKAM VE SEVGİLİ ÖZLEMCİM YORUMLARINIZA TEŞEKKÜRLER CANLARIM

ÖPTÜM SİZİ KOCAMAAN..

CANIM FZ' HOŞGELDİN ELBETTE SARIMSAK EKLEYEBİLİRSİN ÇOK LEZZETLİ OLUR .

SARIMSAKLASAKTAMI YESEK SARIMSAKLAMASAKTAMI YESEK
İKİ TÜRLÜDE YESEEEK :

ÖPTÜM SENİ ŞEKERÜÜM

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Hayırlı cumalar canım,Ramazan ayın da mübarek olsun,güzel geçmesi dileğiyle. yemek çok güzel,eline sağlık,iftarda da güzel gider( şimdiden iftarlık hayali:-) sevgiler

Adsız dedi ki...

selam adaşım..patlıcanlı yemekleri pek severim..eline saglık nefis görünüyor..sevgiler.
http://hunerlieller.net

dogada.blogspot.ru dedi ki...

patlıcan yemeklerine hiç dayanamam tam mubarek ramazana yakışır bir yemek olmuş Hülyacım çok nefis pişmemiş hali bile iştah kabartıyor bende çoğu kez pişmiş halini resimleyemiyorum ellerine sağlık hayırlı ramazanlar diliyorum kucak dolusu sevgiler canım

NiNo dedi ki...

mmmm nefis ellerie saglik canim

peynir hösmelimi dedi ki...

Hülyacim eline saglik.Patlicana bayilirim bende.simdi bol.
Hastayim arkadasim.ugrayamiyacagim galiba.Yatmam,dinlenmem lazimmis.Sonunda bana bulasti grip.
Sevgiler.

HÜLYA dedi ki...

sevgili neslihancım hoşgeldin canım ziyaretine çok teşekkürler sanada hayırlı ramazanlar..

sevgiyle kal canım

HÜLYA dedi ki...

hoşgeldin adaşım.. valla patlıcanı sevmeyen varmı ki bilmiyorum .. harika bir tat bence bu patlıcan neye girse ayrı bir lezzet veriyor ..

sevgiye kal caım öptüm seni

HÜLYA dedi ki...

hoşgeldin gül ablacığım...gzüel sözlerine çok teşekkürler bende tam bir patlıcan hastasıyım neli olursa olsun hiç tereddütsüz yerim.. İftar için gzüel bir seçenek ...

hayırlı ramazanlar ablacım .. öptüm seni

HÜLYA dedi ki...

ninocum hoşgeldin canım ziyaretine teşekkürler... hayırlı ramazanlar

HÜLYA dedi ki...

meralcim geçmiş olsun tatlım sanada mı bulaştı girip .. ayy ramazan arifesinde kötü olmuş ...canım bol bol istirahat ette düzel ... rabbim acil şifalar versin canım sen iyi olda gerisi önemli değil..

çook öptüm snei canım allaha emanet ol hayırlı ramazanlar

Adsız dedi ki...

canım bu yemeği bende çok ıklıkla yaparım ve çok severim.ellerine sağlık.çok güzel görünüyor.hayırlı ramazanlar.

HÜLYA dedi ki...

hoşgeldin nilgüncüm..ziyaretşne ve gzüel sözlerine çok teşekkürler ...

sanada hayırlı ramazanlar tatlım çook öptüm seni

oznurundunyasi dedi ki...

canım süper olmuş..kendime kırk kez söylüyorum boş mide ile oturma şu pc ye die ama çocuklar uyurken sabah ben de aç oluyorum..ama bu görüntülere dayanamayarak yapışıyorum pc ye :((
ellerine sağlık haa bu arada ben de tavuklusunu yapıyorum yeni keşfim çocuklar bayılıyo denemeni tavsiye ederim..tabii daha önce denemedinse :))
sevgiler

fatosun mutfagından... dedi ki...

26 ağustos 1922de bir millet özgürlüğü için ayağa kalktı.Mustafa Kemal.2in önderliğindeki büyük taarruzla işgalci güçler 30 Ağustosta Anadolu'dan sökülüp atıldı.işte 86 yılsonra bu büyük zaferi kutluyoruz..NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

Unknown dedi ki...

Canım güzel dileklerin için öncelikle çok teşekkür ederim,patlıcanı çok severim süper olmuş...
İyi hafta sonları ve HAYIRLI RAMAZANLAR DİLERİM...

saniyesultan dedi ki...

canımgüzelmesajlar için sağol.Doğru anladın mayalanmasını beklemeden yapıyorsun.Annemde sana selam söyledi.

Unknown dedi ki...

Patlican yemeginin her turlusunu cok severim.
harika gorunuyor canim ellerine saglik iftar sofralarina nede cok yakisi.
hulyacigim ben seni linklerime ekledim bile:)
linkkine eklemen beni sevindirir.
bol bereketli hayirli ramazanlar gecirirsin insallah.
selam ve sevgiler.

Adsız dedi ki...

hülyacım ellerıne saglık.. o tencerenın yarısını yıyebılırdım. gercekten harıka olmus.. tabaktakı halını goruntuleyememen normaldır..:))
yıyen herkese afıyet olsun..
sevgiler canım..:)
hayırlı ramazanlar..
cok opuyorum..

http://fatostuncay.blogcu.com/

fatosun mutfagından... dedi ki...

allah hepimize ramazanı layığıyla geçirmeyi nasib etsin..hayrılı ramazanlar canım

sarımutfak-hande dedi ki...

patlıcan süper duruyor yanında pilavla süper gider ellerine sağlık hayırlı ramazanlar
sevgiler

Adsız dedi ki...

patlıcanın her türlü yemeğine bayılıyorum nefis duruyor ellerinize sağlık
http://mutfakdelisi.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

hoşgeldin ya şeh-ri RAMAZAN
ramazan ayının bereketi ve feyzi üzerine olsun, hayırlı ramazanlar canım

TuruncuTatlar dedi ki...

eline sağlık canım nefis gözüküyor hayırlı ramazanlar...

HÜLYA dedi ki...

öznurcum güzel sözlerine çok teşekkürler tatlım. Tavuklusunuda çok yaparım içinede azcık kimyon atarım tad katsın diye ooof nefis olur..

sevgiler canım öptüm seni

Adsız dedi ki...

fatoşcum çook teşekkürler canım....

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
NE MUTLU BANA Kİ TÜRKÜÜM ..

sevgiler canım

HÜLYA dedi ki...

hoşgeldin deryacım.. teşekkürler canım sanada hayırlı ramazanlar

HÜLYA dedi ki...

teşekkürler saniyecim annecinin ellerinden öpüyorum seninde yanaklarından sevgiler tatlım

HÜLYA dedi ki...

hoşgeldin ablacığım...gzüel sözlerine çok teşekkürler..

linklerine eklediğin için çook teşekkürler canıım ...

sanada bereketli huzurlu ve sağlıklı bir ramazan diliyorum sevgiyle kal.. öptüm seni ablacım

HÜLYA dedi ki...

hoşgekdin fatoşcım güzel sözlerine çook teşekkürler.. gel bacım tencereyi birlikte götüreliim ...

canım sanada hayırlı ramzanlar.. öptüm

HÜLYA dedi ki...

sevgili fatoşun mutfağı teşekkürler canım sanada hayırlı ramazanlar sevgiler

HÜLYA dedi ki...

sevgili sarımutfak hoşgeldin canım güzel sözlerine çok teşekkürler ...

HÜLYA dedi ki...

sevgili mutfakdelisi ziyaretine çok teşekkürler canım her zaman görüşmek sileğiyle sevgiler

HÜLYA dedi ki...

nilgüncüm ve senacım teşekkürler... sizlere de hayırlı ramazanla her şey gönlünüzce olsun

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
sen yaparsın da güzel olmaz mı? Ellerine sağlık. Muhteşem görünüyor. Ben yokken ne güzel şeyler yapmışsın.Çalışkan kardeşim benim.
Ramazanın hayırlı geçmesi dileğiyle,
Sevgiyle kal.

hülya dedi ki...

vallahi bende yaptım harika oldu.herkese tavsiye ederim