4 Şubat 2010

TAVUK SALATASI

  • Bugün doğaçlama bir salata ile karşınızdayım. Doğaçlama dediğime bakmayın ortaya çok leziz bir salata çıktı valla. Evde ne varsa biraz ondan biraz bundan kattığım , hafif bir sosla harmanladığım bu salatam çok beğenildi.

  • Oldukça hafif ve besleyici olan bu salatamı denemek isterseniz işte size tarif....
Malzemeler
3 parça tavuk göğsü
8-10 salatalık turşusu
1 kase Konserve Mısır
6 büyük kırmızı biber
1 yemek kaşığı nar ekşisi
Zeytinyağı
1/2 limon
Tuz
2-3 dal dereotu
  • Tavuklarımız tuzlu suda haşlanıp biraz ılındıktan sonra biraz büyükçe didiklenirler.
  • Kırmızı biberlerimiz közlenir ,kabukları soyulur ve orta büyüklükte kare şeklinde kesilir. ( Hazır satılan kırmızı biber konservelerinden de alıp kesebilirsiniz )
  • Salatalık turşularımız da küp küp doğranır.
  • Salatamızın sosu için zeytinyağı , limon , nar ekşisi karıştırılır.
  • Tavuklarımız, salatalık turşularımız , kırmızı biberlerimiz , mısır ve dereotumuz büyükçe bir kaseye alınıp üzerine sosumuz ve tuzumuz ilave edilip karıştırılır. İstenirse damak tadınıza göre kimyon ilave edilerek servise sunulur.
  • AFİYET OLSUN

20 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

ellerinize sağlık salata harika görünüyor..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

biliyormusun bende böyle kırmızı biberle severim..
harika olur.
afiyetlerle canım

Adsız dedi ki...

Nefis görünüyor, ellerine saglik canim. Sevgilerimi gönderiyorum.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Çok enfes görünüyor ablacım. Ellerine sağlık..

Unknown dedi ki...

Canım benim harika bir salata elle
rine sağlık öpüyorum...

sarımutfak-hande dedi ki...

renk renk nefis görünüyor ellerine sağlık canım

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Ellerine sağlık, salata tam benlik olmuş, şimdi olsaydı fena olmazdı. Size afiyetler olsun. Tariflerini özlemiştik. Sevgiler.

hunerli dedi ki...

en leziz tarifler dogaçlama ile çıkar.salata harika görünüyor canım.ellerine saglık.

MUTFAKISTAN dedi ki...

MISSS GIBI OLMUS
ELINE SAGLIK CANIM
SEVGILER

balböcükleri dedi ki...

güzel olduğu görüntüden belli ellerine sağlık

made in funda dedi ki...

eline sağlık.nefis olmuş..olsa ben de hepsini yerdim şimdiii.

Baharcicegi dedi ki...

bazen cok özenilir ama istediginiz lezzeti yakalaymassiniz ama böyle dogaclama yaparsiniz inalimaz nefis olur,doyurucu besleyici nefis olmus salatan

keskinli dedi ki...

hülyacim güzel dilekelrin icin cok tesekkür ederim canim

salatanda nefes görünüyor ne varsa dogaclamalarda var zaten ellerine saglik sevgiler hayirli cumalar

Unknown dedi ki...

Görüntü herşeyi anlatıyor. Ellerine sağlık.

Pembe Tatlar dedi ki...

Kesinlikle harika gözüküyor ellerine sağlık canım...

Sevil Şahin dedi ki...

tavuklu hımmm ,
leziz olmuş fıstığım ellerine saglık
afiyet bal olsun
cok canım cekti eve gidince bende yapayım bari :))

atesböcegi dedi ki...

salatan nefis olmus canim. tam damak zevkime göre. ellerine saglik. hadi hosgeldin sefalar getirdin özlettin kendini inan... öpüyorum seni

Damak Tadı dedi ki...

Hem nefis hem şıkır şıkır bir salata olmuş Hülya'mmmm..Üstelik doyurucu da..Ellerine sağlık canım..


Trabzon'da olup seninle kahve içmeyi çok isterdim canım..Tam niyet ettim gelecektim,bu seferde geçen hafta trafik kazasında vefat eden komşumuzun kızının ve damadının acı haberinden sonra gelemedim..Gelsem kesin hastanelik olacaktım..Bu tür acılara yüreğim pek dayanıklı değil..En kısa zamanda geleceğim canım kısmetse..Bol bol hasret gideririz..Kocaman öpüyorum seni minnoşlarını..Sevgilerle..

Sevil Şahin dedi ki...

sen yaparsında güzel olmazmı hiç hülyam ellerine saglık fıstığım..

Hayatın Ressamı dedi ki...

bu salataya bayılıyorum.
tavuğu çok severim ama bu salata harikalar harikası oluyor.ellerine sağlık.